کابینت آشپزخانه کوچک 5متری و 8متری، ام دی اف و هایگلاس

امروزه خانه‌ها کوچک‌تر از گذشته شدند و همه به دنبال کابینت آشپزخانه کوچک هستند تا از فضای موجود بیشترین بهره را ببرند. کابینتی که هم جادار باشد و هم فضای زیادی را اشغال نکند. خانه‌های آپارتمانی با محیطی کوچک نیازمند چیدمانی جمع‌وجور هستند که به سادگی دکوری زیبا و جذاب را بتوان هماهنگ کرد.

طرح‌های زیبا و جذاب آشپزخانه‌های کوچک زیاد است و استفاده بهینه از محیط را فراهم می‌کند. طراحی آشپزخانه نیاز به دقت زیادی دارد و باید به چیدمان صحیح یخچال،‌ ماشین ظرفشویی، گاز و سینک دقت کرد. استفاده از فضا با ایده‌های جدید و نو تا سبکی دوست‌داشتنی و دلنشین را به محیط اضافه کند.

 طرح‌های خلاقانه که محیط آشپزخانه را پرنور‌تر و گسترده‌تر جلوه دهد و از بودن در آن احساس رضایت و خوبی داشته باشید. در ادامه با همراه باشید تا در این مقاله انواع کابینت آشپزخانه کوچک را بررسی کنیم.

مدل کابینت جدید برای آشپزخانه کوچک، سبک L و U

یکی از گزینه‌های موجود برای چیدمان آشپزخانه‌های کوچک استفاده از سبک L و U است که از فضای کوچک آشپزخانه بیشترین استفاده را می‌کند. به خصوص رنگ های روشن مدل کابینت جدید برای آشپزخانه کوچک بسیار مناسب است. رنگ‌های روشن فضا را بزرگ‌تر جلوه می‌دهند و به سادگی می‌توان این دکور را به مرحله اجرا رساند.

برای انتخاب مدل کابینت آشپزخانه کوچک نسبت به فضای بزرگ گزینه‌های محدود‌تری دارد و باید دقت داشت که چه کابینتی را می‌توانید در این فضا جا بدهید. در این نوع محیط،‌ کابینت‌های خطی بسیار کاربرد دارد و از دیوار بیشترین استفاده را می‌کند.

دکورهای ال مانند هم به خوبی از دیوارها و محیط آشپزخانه استفاده می‌کند و می‌توان آن را به سادگی فراهم آورد. طراحی فضای اپن به عنوان میز هم ایده قشنگی است و می‌توان از فضای آشپزخانه بیشتر استفاده کرد. برای انعکاس بیشتر نور می‌توانید از سطوح براق برای آشپزخانه استفاده کنید.

 

کابینت آشپزخانه کوچک بدون اپن

گاهی هم به دلیل نبود فضای کافی از کابینت آشپزخانه کوچک بدون اپن استفاده می‌کنند. کابینت‌های کوچک حجمی در فضاهای کوچک کاربرد خوبی دارند و داخل کابینت‌ها امکانات خوبی برای چیدمان ظروف می‌دهند. براساس ابعاد آشپزخانه می‌توان کابینت‌ها را سفارشی‌سازی کرد و رنگ و مدل آن را از قبل سفارش داد. کابینت‌های براق و روشن کارایی زیادی برای این سبک دارد و می‌توان به عنوان جزیره از آن استفاده کرد. گازهای روکار هم کاربرد بیشتری دارد و از امکانات آشپزخانه بیشتر استفاده می‌کند.

 بهترین رنگ کابینت برای آشپزخانه کوچک و جذاب

از جمله رنگ‌های پرطرفدار در آشپزخانه می‌توان به کابینت آشپزخانه کوچک سفید رنگ اشاره کرد. این سبک از کابینت‌ رنگ‌های روشن فضا را گسترده‌تر جلوه می‌دهد. همچنین اگر از کابینت‌های براق استفاده کنید با نصب لوسترهای مدرن می‌توانید نور بیشتری داشته باشید. کابینت‌های براق نور را منعکس می‌کنند و فضا را روشن‌تر جلوه مي‌دهند.

استفاده از کابینت آشپزخانه کوچک سفید حتی با سایر لوازم آشپزخانه هم به سادگی جور می‌شود. یخچال سفید و هود و گاز سفید رنگ در بیشتر آشپزخانه‌ها به چشم می‌خورد. البته ایجاد یک فضای متضاد هم جذابیت بیشتری در محیط ایجاد می‌کند. حتی می‌توانید از رنگ‌های تیره‌تر در فضای آشپزخانه استفاده کنید و زیبایی را افزایش دهید.

کابینت آشپزخانه کوچک جدید و تازه

گزینه‌های زیادی برای انتخاب کابینت آشپزخانه کوچک جدید وجود دارد. انتخاب دکوراسیون مینیمال، نئوکلاسیک از جمله طرح‌های جدید است که در آشپزخانه کاربرد دارد. سبک‌های مینیمال به عنوان طرح‌های ساده و بی‌آلایش مورد استفاده قرار می‌گیرد که طرح‌های برجسته و رنگارنگ در آن جایگاهی ندارند.

در مقابل دکور نئوکلاسیک به عنوان طرحی ترکیبی از مدرن و کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرد و یک سبک جدید و نو محسوب می‌شود. تقاضای بالایی برای این دو سبک وجود دارد و امروزه در آشپزخانه‌های آپارتمانی استفاده می‌شود.

سادگی در آشپزخانه موجب زیبایی بیشتر محیط می‌شود و شما را از سردرگمی و شلوغی رهایی می‌دهد. در سبک‌های نئوکلاسیک ترکیبی از مدرن و سنتی در کنار هم در آشپزخانه دکوری متفاوت و جذاب را فراهم می‌آورند در نتیجه زیبایی کابینت‌های آشپزخانه را تکمیل می‌کنند.

کابینت آشپزخانه کوچک پنجره‌ دار

ایده کابینت آشپزخانه کوچک پنجره‌ دار بسیار موردپسند خانواده‌ها قرار می‌گیرد. سبکی شیک و جذاب که بسیار مناسب آشپزخانه‌های کوچک است. چیدمانی منظم و دوست‌داشتنی که روشنایی آشپزخانه را افزایش می‌دهد. زیبایی این محیط بسیار دلچسب است و می‌تواند پنجره‌های کوچک و بزرگ برروی کابینت را فراهم کند.

کابینت آشپزخانه‌ کوچک پنجره دار حتی در طرح‌های U یا L هم کاربرد دارد و زیبایی بیشتری به محیط می‌بخشد. همچنین موقعیت‌های آشپزخانه با دیوارهای خطی با این دکور بسیار دلچسب است. محیط دوست‌داشتنی ظریف و کوچک با کابینت‌ پنجره دار برای چیدمان لوازم دکوری بسیار محبوبیت دارد. طراحی فضای آشپزخانه با دکوری زیبا و دلنواز بسیار در روحیه افراد تاثیرگذار است.

کابینت آشپزخانه کوچک با اپن، محبوب و شیک

در آشپزخانه کوچک استفاده از اپن می‌تواند به عنوان یک میز غذاخوری هم استفاده شود و کارایی بالایی دارد که جای بیشتری را در محیط حفظ کند. کابینت آشپزخانه کوچک با اپن برای آشپزخانه‌های بدون دیوار هم کاربرد دارد و محیطی منظم و ساده را فراهم می‌آورد.

صندلی های متنوع و کوچک زیادی برای این سبک از آشپزخانه‌ها وجود دارد که زیبایی محیط را تکمیل می‌کند. اپن با رنگ روشن بسیار جذاب است و می‌توان از دکورهای طبیعی برای تزیین آن استفاده کرد و گرمای بیشتری را در محیط ایجاد کرد.

البته در صورت کمبود فضا می‌توان برروی اپن از گاز روی کار استفاده کرد تا فضای کمتری را اشغال کند. همچنین در زیر اپن هم می‌توانید کابینت بزنید که برای چیدمان ظروف از آن استفاده کنید. از رنگ‌های متنوعی می‌توانید برای اپن آشپزخانه استفاده کنید و یک فضای جذاب را فراهم آورید.

 

کابینت آشپزخانه کوچک ام دی اف با مدل جدید کابینت ام دی اف آشپزخانه کوچک

انتخاب کابینت‌های آشپزخانه کوچک ام دی اف یکی از بهترین انتخاب‌ها محسوب می‌شود که قیمت آن مناسب است و در آشپزخانه‌ها محبوبیت بیشتری دارد. ام دی اف به عنوان سبکی مدرن کاربرد دارد و رنگ‌بندی و طرح‌های بیشماری از آن عرضه می‌شود.

همچنین کابینت‌ها ام دی اف در صورت نیاز از جنس ضدآب هم ساخته می‌شود و می‌توان در مقابل خیس شدن از آن جلوگیری کرد. بنابراین دقت چیدمان و انتخاب جنس کابینت اهمیت فراوانی دارد. به صفحه‌های ضدآب PVC گفته می شود که درمقابل نفوذ آب مقاوم است. مدل جدید کابینت ام دی اف آشپزخانه کوچک شامل طرح‌های رنگارنگ متضاد می‌شود که بسیار کاربرد دارد.

 

کابینت آشپزخانه کوچک هایگلاس براق و شیک

 یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای دکوراسیون کابینت آشپزخانه کوچک هایگلاس است. این سبک از کابینت رنگی براق دارد و موجب انعکاس بیشتر نور در محیط آشپزخانه شده و در نتیجه فضای دلبازتری به ما می‌دهد.

رنگ‌‌ها و طرح‌های هایگلاس بسیار متنوع است و همیشه گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. شما می‌توانید از این سبک از کابینت نوین از چوب ام دی اف ساخته می‌شود. البته روکشی پلاستیکی و براق دارد که زیبایی آن را دوچندان می‌کند.

کابینت‌های هایگلاس از جمله طرح‌های جدید هستند که کاربرد آن بسیار زیاد است. روکش‌های شفاف محبوبیت زیادی دارد و برای فضای آشپزخانه بسیار محبوبیت دارد. از طرفی وجود مدل‌های متنوع دست شما را برای انتخاب برای می‌گذارد.

 

طرح کابینت آشپزخانه کوچک ایرانی با دکوری‌های سنتی

اگر طرفدار سبکی از آشپزخانه سنتی کوچک هستید حتی می‌توانید در محیط کوچک هم آن را فراهم کنید. یکی از مهم‌ترین گزینه‌های آشپزخانه کوچک ایرانی وجود فرش در آن است. پهن کردن فرش در سنتی جلوه دادن آن نقش زیادی دارد.

از طرفی وجود سرامیک‌های سنتی و کابینت‌های ممبران هم این سبک را تقویت می‌کند. می‌توانید از رنگ‌های ثابت و یک‌دست استفاده کنید و بیشتر به دستگیره‌های سنتی فکر کنید. استفاده از دستگیره‌های برجسته و گرد به رنگ طلایی محیط سنتی‌ و ایرانی را فراهم می‌کند.
آشپزخانه ایرانی طرحی با دکور نوستالژیک همراه است و می‌توانید از گلدان‌های سفالی و یا ظروف مسی استفاده کنید. سبک دکور ایرانی بسیار گرمایی‌بخش است و محیطی زیبا و دوست‌داشتنی برشمرده می‌شود.

کابینت آشپزخانه ۸ متری یا کابینت آشپزخانه ۵ متری؟

هرچند که انتخاب اندازه کابینت به اندازه و ابعاد آشپزخانه مرتبط است و بستگی دارد که چقدر مساحت در اختیار دارید. بنابراین انتخاب کابینت آشپزخانه ۸ متری گزینه بهتری است چون فضای بیشتری را به شما می‌دهد. البته جمع‌وجور بودن فضا محدودیت‌های زیادی را به همراه دارد و چیدمان صحیح پراهمیت است.

نظم در ساختمان ارزش زیادی دارد و باید به آن دقت کرد کابینت آشپزخانه ۵ متری بسته به طراحی آشپزخانه و متراژ آن می‌توان از کابینت‌های ساده‌تر و کوچک‌تر استفاده کرد. سعی کنید از متریال با کیفیت استفاده کنید تا بتوانید مدت بیشتری از کابینت‌ها استفاده کنید.

مدل کابینت آشپزخانه کوچک مربع یا مدل کابینت آشپزخانه کوچک مستطیلی؟

اگر به دنبال سبکی یو شکل در آشپزخانه باشید حتما مدل کابینت آشپزخانه کوچک مستطیلی گزینه بهتری است. اما اگر فضایی را می‌خواهدی که سبکی ال شکل را فراهم آورید می‌توانید از مدل آشپزخانه کوچک مربع شکل استفاده کنید.

انتخاب فضای دوست‌داشتنی برای محیط آشپزخانه اهمیت فراوانی دارد و بستگی دارد که به چه سبکی بیشتری علاقه‌مند باشید. کابینت آشپزخانه ۳در۳ یکی دیگر از سبک‌های مدل کابینت آشپزخانه کوچک مربع شکل است که می‌توان از کابینت‌های حجمی در محیط آن استفاده کرد.

طراحی کابینت آشپزخانه ۳در۳ بسیار جذاب و جمع‌وجور است و برای آپارتمان‌ها و سوییت‌ها کاربرد زیادی دارد. محبوبیت این سبک از کابینت برای طرفداران سبک مدرن گزینه مناسبی محسوب می‌شود و به راحتی می‌توان چیدمان شیک و دوست‌داشتنی را به محیط آورد.

کابینت جادار برای آشپزخانه کوچک با طرح‌های متنوع

هرچند که انتخاب کابینت جادار برای آشپزخانه کوچک کار ساده‌ای نیست ولی می‌توان از کابینت‌های حجمی استفاده کرد. کابینت‌های حجمی مخصوص فضاهای کوچک و آشپزخانه‌های آپارتمانی است به همین دلیل یکی از گزینه‌ها محسوب می‌شود.

کابینت‌های حجمی براساس ابعاد درخواستی ساخته می‌شود اما فضای مناسب را در اختیار شما قرار می‌دهد و بیشتری فضا را برای چیدمان فراهم می‌کند. البته انتخاب یک سبک مدرن در این نوع کابینت بیشتر کارایی دارد و می‌توان در کنار آن از اکسسوری‌های لوکس و جذاب استفاده کرد. کابینت آشپزخانه مدرن اروپایی و ایتالیایی از جمله طرح‌های جدید مورد استفاده در آشپرخانه کوچک هستند.

قیمت کابینت آشپزخانه کوچک، گران یا ارزان؟

متریال و الگوی ساخت کابینت برقیمت کابینت آشپزخانه کوچک بسیار موثر است و بستگی دارد که از چوب یا ام دی اف سفارش دهید. استفاده از صفحه سنگی هم بر قیمت این نوع کابینت‌ها می‌افزاید. بسته به محیط و دکوری که انتخاب می‌کنید این قیمت‌ها تغییر می‌کند.

قدرت انتخاب شما بالاست و می‌توانید با هر بودجه‌ای درخواست ساخت کابینت را بدهید. از طرفی گزینه‌های زیادی برای چیدمان آشپزخانه دارید و رنگ‌ها و مدل‌های متنوعی وجود دارد. انتخاب سبکی مدرن یا کلاسیک و یا طرح‌های برجسته از جمله این گزینه‌هاست.

کابینت‌های برجسته اغلب قیمت‌های بالایی دارند و کابینت‌های ساده‌تر قیمت آن پایین‌تر است. همچنین کابینت‌های ام دی اف از جمله انتخاب‌های مقرون به صرفه به شمار می‌رود.

جمع‌بندی

امروزه بیشتر خانه‌ها به صورت کوچک طراحی می‌شوند و زندگی آپارتمانی رو به رشد است. بنابراین انتخاب بهترین سبک کابینت برای آشپزخانه‌های کوچک با فضای محدود امری مهم محسوب می‌شود. کابینت‌های مدرن و نئوکلاسیک در فضای آشپزخانه‌های کوچک کاربرد زیادی دارد و می‌توان براساس نیاز ابعاد آن را سفارشی‌سازی کرد.

همچنین کابینت‌های هایگلاس بسیار پرطرفدار است و سطح براقی برای کابینت‌ها به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید گزینه‌های زیادی را برای انتخاب داشته باشید و بستگی دارد که چه سبکی را دوست دارید. همچنین قیمت آن بسته به نیاز شما متفاوت است و بسته به نوع متریال و طرحی که انتخاب می‌کنید بالاتر می‌رود.

سوالات متداول 

استفاده از کابینت‌های حجمی کارایی بیشتری در این نوع محیط‌ها دارد.

اغلب از ام دی اف با روکش مات برای ساخت کابینت‌های مدرن استفاده می‌شود.

رنگ‌های روشن مانند سفید، استخوانی، کرم برای محیط‌های کوچک بیشتر استفاده می‌شود تا فضا را گسترده‌تر جلوه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب وبلاگ

کاغذ دیواری اتاق خواب پسرانه جدید، اسپرت، فوتبالی و ساده

اگر شما هم به دنبال خرید یک کاغذ دیواری اتاق خواب پسرانه هستید به این مقاله خوش آمدید! کاغذ دیواری اتاق خواب پسرانه تنوع زیادی ...
ادامه مطلب

بهترین در ضد سرقت ایرانی | مشخصات کامل، کاتالوگ و قیمت

بهترین در ضد سرقت در ایران کدام است؟ بهترین در ضد سرقت چیست؟ چه خصوصیاتی دارد؟ قیمت بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی چقدر است؟ ...
ادامه مطلب

انواع درب لابی مدرن و امروزی برای ساختمان‌های لوکس

یک ساختمان لوکس بدون درب لابی مدرن را نمی‌توان تصور کرد. درب ورودی ساختمان یا درب لابی اولین بخش یک ساختمان است که مورد توجه ...
ادامه مطلب

کمد دیواری رختخواب و لباس ریلی و لولایی،  طراحی داخل کمد دیواری رختخواب و لباس

چطور طراحی داخل کمد دیواری رختخواب و لباس را انجام دهیم؟ چطور کمد دیواری رختخواب و لباس را طراحی کنیم طوری که حداکثر بهره را ...
ادامه مطلب

مدیریت پیمان یعنی چه؟ نحوه محاسبه درصد مدیریت پیمان در سال 1402

مدیریت پیمان در اجرای ساختمان نوعی قرارداد بین کارفرما و پیمانکار است که بیشترین سود را برای هر دو طرف در پی دارد، موجب تسریع ...
ادامه مطلب

چگونه با کابینت ام دی اف سفید قهوه ای، آشپزخانه‌ای جذاب و جاودانه بسازیم؟

آیا کابینت ام دی اف سفید قهوه ای از مد افتاده است؟ به هیچ وجه! هنوز هم طرح کابینت ام دی اف سفید قهوه ای ...
ادامه مطلب

محصولات پرفروش

محصولات و خدمات

×

بازدیدکننده گرامی

اگر نیاز به مشاوره یا اطلاعات بیشتر دارید میتوانید با مدیر سایت تماس بگیرید!

× سوالی دارید؟